مزایای چیلر جذبی

دستگاه چیلر جذبی لیتیوم بروماید (ABS) که با گازوئیل ، گاز طبیعی و گرمای پسماند (بخار خروجی از توربین بخار، گاز خروجی از توربین گاز، آب داغ و یا گاز خروجی از دیزل ژنراتور) کار می کند، تنها یک دستگاه دارای راندمان بالا و تهویه کننده هوا نیست بلکه دستگاهی اقتصادی با مصرف انرژی پایین، حافظ محیط زیست (به دلیل انتشار پایین گاز های گلخانه ای) و دستگاهی است که انرژی را به صورت تمام و کمال به بهترین نحو مصرف می کند.

 

سرمایش و گرمایش سریع مکان های بزرگ

قدرت سیستم چیلر جذبی در تنظیم دما در فضاهای بزرگ است. توان سیستم جذبی شعله مستقیم با ظرفیت ۱۰۵۰ تن تبرید تقریبا برابر با توان ۲۰۰ سیستم VRF است.

مبرد های بدون فلورو کربن، دوستدار محیط زیست

سیستم ABS برخلاف دستگاه های متداول در صنعت تهویه، از آب به عنوان مبرد استفاده می کند؛ بنابراین ساطع کننده گاز های فلورو کربن نیست و از نظر زیست محیطی نیز یک دستگاه عالی به حساب می آید.

 

صرفه جویی در مصرف برق

چون در سیستم ABS از گاز، نفت سفید و نوعی نفت سنگین به عنوان سوخت استفاده می شود، مصرف برق این سیستم بسیار کم است و در زمان های پیک مصرف که دمای محیط تهویه به سرعت کم یا زیاد می شود، مصرف برق پایینی دارد.

 

چیلر های جذبی با منبع حرارتی بازیافتی

چیلر جذبی به طور موثر از آب گرم پسماند تولید شده توسط یک سیستم تولید همزمان برق و آب (CHP) برای منبع حرارت خود استفاده می کند و به طور چشمگیری مصرف گاز را کاهش می دهد. همچنین با کمک این روش، مصرف برق نیز کاهش می یابد و در زمان اوج مصرف، به تسطیح بار برق کمک شایانی می کند.

 

 

 

 

 

مکانیزم سیستم چیلر جذبی

 

 

 

 

 

محصولات پاناسونیک

برچسب ها: